piątek, 16 czerwca 2023

Melancholia

 Przyszedlem do tego pokoju

Jeden z ostatnich juz razy

Popatrzylem na niego

Rozejrzalem sie dokladnie

I zrozumialem ze juz nigdy tu nie wyjde

Ze juz nigdy nie zobacze tych samych rzeczy, ktore staly zawsze na tym samym miejscu

Ze juz nie zobacze tego lozka, ktore zawsze bylo poscielone piekna poszwa

Ze juz nie zobacze ciebie w tym miejscu

I ze juz na ciebie nie nakrzycze


Zobaczylem te puste miejsce na polkach

Usiadlem i zrozumialem ze teraz konczy sie ten rozdzial

Ze juz nie da sie cofnac czasu

Ze juz nie ma odwrotu

Ze juz nie moge wrocic


Boje sie tego

Boje sie ze to byla moja szansa ktorej nie wykorzystalem

Kazdy dookola mowi mi ze bede zalowac

Ze to blad

Ale nie rozumieja ze jestem tu sam

Ze czuje sie przytloczony

Ze nie mam tutaj siebie

Nie mam tutaj tej osoby ktora jest ze mna w sandomierzu

Przez ta mysl ciezko mi zyc

Czuje sie winny


Jasne ze bede tesknic

I jasne ze bede zalowac

Ale ja chcialbym wiedziec ze mam w was wsparcie 

Ale nie mam


I mimo ze kocham to miejsce

I mimo tego ze to miejsce dalo mi mnostwo wspomnien ze starymi jak i nowymi znajomymi 

To nikt nie wie

Ze to przez to miejsce

Chcialem odejsc




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka