piątek, 10 lutego 2023

dzisiaj

 dzisiaj
pierwszy raz od bardzo dawna
poczulem szczescie
nie trwalo ono dlugo 
bo moze z godzine
ale trwalo

i to jest dla mnie osiagniecie duze
bo szczescie stalo mi sie tak obce
ze jak nadeszlo
to go nie poznalem

jak to sie stalo?
szedlem sluchajac na sluchawkach ulubionych piosenek
patrzylem na miejsca w ktorych spedzilem mnostwo czasu
i przypomnialo mi sie jak bylem szczesliwy

jak bardzo dawalo mi szczescie to co robilem
i
poplakalem sie

bo chcialbym witac szczescie rano jak wstaje
i wieczorem jak uspiam
chcialbym zeby mi towarzyszylo 

moze leki zadzialaja i odzyskam szczescie?
odzyskam starego mnie?
i w koncu
poczuje
ze moge byc 
szczesliwy

bo zasluguje na to
pomimo tego gowna w moim zyciu
chce zyc
i chce zyc szczesliwie 

dziekuje ze byles nawet na chwile



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka