środa, 1 lutego 2023

California Dreamin'

                                    Ciągle słucham piosenkę Lany Del Rey - Fuck It I Love You


Od wakacji to jedna z moich ulubionych piosenek Lany.
Przypomina mi wspaniałe wspomnienia z lata.
Kiedy spędziłem to lato z wami.

To niesamowite jak wszystko może wywrócić się do góry nogami wciągu kilku miesięcy.
Z tamtych osób już prawie nikogo nie ma.
Nie dziwi mnie to, bo tak jest zawsze i naprawdę zdążyłem się już do tego przyzwyczaić.

Dziwi mnie tylko to, dlaczego bliskie mi osoby traktują mnie źle
Czy może ja sobie to wymyślam?
A może się mylę?

Chciałbym doznać Kalifornijskiego snu.
Bo Kalifornijską trzeźwość już mam.
Brakuje mi snu i wiary, na to, że może być lepiej.
Że moje sny się spełnią.

Przecież same nie mogą tego zrobić.
Muszę im pomóc
tylko jak
skoro nie mam siły

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka