sobota, 4 maja 2019

Kiedy kolejny raz upadnę

Od kiedy wiem, że czytają mojego bloga naprawdę bliskie mi osoby,
to zatraciłem gdzieś to ufność do bloga.
Nie chodzi o to, że nie ufam tym osobom.
Ufam i to bardzo.
Ale wstyd mi, że pisze o takich rzeczach.
Być może dla mnie są ważne, a dla nich nie muszą.
Każdy ma problemy.
Po co obarczać moimi problemami kogoś innego?
Po co mają się martwić?
Nie chce tego.

Pytanie brzmi
i ciągle sobie je zadaje:
"Kiedy kolejny raz upadnę?"
Bo jest dobrze, ale kiedyś to dobro się skończy.
Bo kiedyś musi.

Boję się upaść,
bo boję się, że już nie wstanę.
Albo już upadłem, ale o tym nie wiem.


Boję się znowu kogoś pokochać,
bo nie wiem czy ta osoba nie złamię mi serca.
Tak naprawdę nie da się uleczyć złamanego serca.
Można je zaszyć.
Ale nigdy nie będzie już takie same.

Lepiej czuć coś,
czy nie czuć nic.
Coś czyli co?
Ból.
Nic czyli co?
Pustkę.


25 komentarzy :

  1. Wiem o czym mówisz. Musimy robić swoje i tyle. Super piszesz i tak trzymaj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde... Tak bardzo jest mi bliskie to o czym piszesz... Znam to bardzo dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu wpadam do Ciebie, super talent :)
    http://naprawdenienazarty.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje teksty zawsze brzmią bardzo inspirująco, jestem w nich zakochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Staram sie najlepiej jak tylko umiem. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Głowa do góry i lecimy po swoje :) Nie przejmuj się że bliskie osoby czytają twojego bloga - rób to co robisz/ lubisz, a reszta nie ma znaczenia. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za dodanie wiary haha. Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Masz prawdziwy talent :) Tekst bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post.Thank you for sharing!
    Follow you, follow back?
    New post - www.minniearts.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, ile tu emocji. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W postach staram sie opisać to czego nie umiem wyrazić słowami

      Usuń
  9. I've had the same dilemma too when I started blogging years ago but I learned over time that you can always filter what you say if you're not comfortable with people reading it. Keep growing <3

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszesz o tym co masz w sercu 👍
    Tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię wracać na twojego bloga, świetnie piszesz o ważnych sprawach, teksty dają do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, staram pisać się jak najbardziej szczerze <3

      Usuń
  12. Z blogiem miałam podobnie, ale jak się okazało - nie miałam się czego obawiać.
    Na moje szczęście, osobom, które przeczytały moje wypociny, spodobało się, to co piszę.
    Może byłoby inaczej, gdybym bardziej się uzewnętrzniała? Prawdopodobnie.
    Jednak wychodzę z założenia, iże takie rzeczy (w moim przypadku) nadają się głównie do pamiętnika.
    Niemniej, potrafię się wczuć w Twoją sytuację, wyobrażając sobie ryzyko, z jakim musiałeś się zmierzyć. Szanuję - to przecież wymaga odwagi.

    Mogę doradzić Ci jedynie, byś robił swoje. Jeśli ludzie odejdą od Ciebie z powodu tego, co publikujesz, to znaczy, że nie warto było się na nich skupiać.
    Bądź autentyczny i tyle. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 48 yr old Associate Professor Xerxes Burnett, hailing from Gravenhurst enjoys watching movies like Bright Leaves and Brazilian jiu-jitsu. Took a trip to Birthplace of Jesus: Church of the Nativity and the Pilgrimage Route and drives a Ferrari 275 GTB Long ose Alloy. Link strony

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka